Test maski oraz odżywki Gęste i Zachwycające Garnier plus konkurs od Garniera

Przychodzę dziś do Was z szybkim testem maski oraz odżywki Gęste i Zachwycające Garnier, a także konkursem, w którym możecie wygrać całą wyżej wymienioną serię, na którą składa się: szampon, maska i odżywka.

ZASADY KONKURSU GARNIER GĘSTE I ZACHWYCAJĄCE

Organizatorem konkursu jest firma Garnier. Do wygrania jest zestaw kosmetyków Gęste i Zachwycające w skład którego wchodzą: szampon, maska i odżywka. Wygrają trzy osoby, które w najciekawszy sposób dokończą zdanie: „Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak…”. Wymyślajcie nawet najbardziej abstrakcyjne odpowiedzi, liczę na Waszą kreatywność. :) Odpowiedzi proszę udzielić w komentarzu pod wpisem. Adres mailowy podany w komentarzu będzie widoczny tylko dla mnie. Będzie on potrzebny do kontaktu ze zwycięzcami. Startujemy z konkursem od 04.09.2015r., na odpowiedzi czekam do 11.09.2015r. godz. 23:59.

Test maski oraz odżywki Gęste i Zachwycające Garnier

Ciężko mi realnie ocenić kosmetyk, tylko po jednym użyciu, ale pierwsze wrażenie też jest ważne! Czasem jest tak, że produkt, który się nie sprawdza za pierwszym razem, może dać fajny efekt w innej kombinacji. Np. jeżeli chodzi o maski/odżywki to niektóre lepiej sprawdzają się nałożone na krócej/dłużej, przed lub po myciu itd. Zdarza się, że raz użyty kosmetyk da nam efekt „wow”, ale stosowany po każdym myciu np. przyśpiesza przetłuszczanie, obciąża, wysusza itp. Dlatego ja stosuję na przemiennie różne odżywki i maski, taka metoda sprawdza się u mnie najlepiej.

Jeżeli miałabym porównać oba produkty to pod względem składu i działania zdecydowanie wygrywa maska! Pomimo tego, że mają podobne składniki, które w większości się powtarzają, to proporcje są zupełnie inne, a to robi ogromną różnicę.
Odżywka np. ma już na czwartym miejscu parfum (zapach), a zawsze ilość składników, które są za nim jest dosyć znikoma. W masce natomiast jest na samiuteńkim końcu, dlatego wszystkie ciekawe ekstrakty, a jest ich trochę, mają większą szansę pozytywnie wpłynąć na włosy!


Maska

Odżywka

Na początku podchodziłam sceptycznie do testowania produktów Garnier, ponieważ są to typowo drogeryjne kosmetyki, jakich nie używam na co dzień. Szczerze mówiąc jestem mile zaskoczona ich działaniem, ponieważ zarówno po masce jak i odżywce włosy bardzo dobrze się prezentowały.

Maska jest treściwa, a aplikacja była niezwykle przyjemna. Gdy wmasowywałam ją we włosy, czułam jak stają się super śliskie i gładkie, produkt fajnie wnikał w pasma. W składzie mamy dużo emolientów, nawilżaczy, glicerynę, witaminy, ekstrakt z zielonej herbaty, granatu, trzciny cukrowej, jabłka i cytryny. Bardziej sztuczne składniki, które mogą się przyczyniać do zwiększenia elastyczności i powodować optyczne polepszenie kondycji to syntetyczny wypełniacz oraz wosk i pochodna silikonu. Jedyny składnik do, którego mogę się przyczepić to isporopyl alkohol, który na dłuższą metę może powodować przesuszenie pasm. Na szczęście w odżywce jak i w masce jest dosyć daleko w składzie.

Maska sprawiła, że włosy były puszyste i lekkie, przez co faktycznie optycznie wyglądały na gęstsze, o większej objętości. Natomiast odżywka pomimo gorszego składu ładnie wygładziła i wyprostowała włosy, dociążyła je i zdyscyplinowała.


Po lewej włosy po masce, po prawej włosy po odżywce

Podsumowując jestem naprawdę mile zaskoczona kosmetykami Garnier Gęste i Zachwycające. Uważam, że nie są to produkty do codziennego stosowania, ponieważ stosowane po każdym myciu mogą obciążać włosy, sprawić, że będą miały przesyt zawartych w nich składników.
Jednak drogeryjne kosmetyki, stosowane z głową, raz na kilka myć są ciekawym urozmaiceniem np. naturalnej pielęgnacji.


Maska Garnier Gęste i Zachwycające

Skład maski Gęste i Zachwycające:
Aqua / Water (WODA), Cetearyl Alcohol (EMOLIENT/NAWILŻACZ), Behentrimonium Chloride (KONSERWANT), Glycerin (GLICERYNA - HUMEKTANT), Cetyl Esters (WOSK SYNTETYCZNY - EMOLIENT), Niacinamide (NIACYNA/WIT.B3), Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract (TRZCINA CUKROWA - NAWILŻA), Dodecene (?), Phenoxyethanol (KONSERWANT), Aminopropyl Triethoxysilane (SYNTETYCZNY WYPEŁNIACZ), Chlorhexidine Digluconate (KONSERWANT), Poloxamer 407 (SUBSTANCJA MYJĄCA), Camellia Sinensis Leaf Extract (EKSTRAKT Z Z ZIELONEJ HERBATY), Benzyl Alcohol (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Linalool (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Punica Granatum Extract (EKSTRAKT Z GRANATU), Isopropyl Myristate (EMOLIENT), Isopropyl Alcohol (ALKOHOL/ROZPUSZCZALNIK/KONSERWANT), 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol (EMULGUJE/KONDYCJONUJE), Pyrus Malus Extract / Apple Fruit Extract (EKSTRAKT Z JABŁKA), Pyridoxine HCI (WITAMINA B6/PIRYDOKSYNA), BHT (ZAPEWNIA TRWAŁOŚĆ KOSMTYKU), Citric Acid (KWAS CYTRYNOWY), Citrus Medica Limonum Peel Extract / Lemon Peel Extract (EKSTRAKT Z CYTRYNY), Lauryl PEG/PPG-18/18 Methicone (POCHODNA SILIKONU), Hexyl Cinnamal (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Amyl Cinnamal, Parfum / Fragrance (ZAPACH)


Odżywka Garnier Gęste i Zachwycające

Skład odżywki Gęste i Zachwycające:
Aqua/Water (WODA), Cetearyl Alcohol (EMOLIENT/NAWILŻACZ), Behentrimonium Chloride (KONSERWANT), Parfum / Fragrance (ZAPACH), Aminopropyl Triethoxysilane (SYNTETYCZNY WYPEŁNIACZ), Starch Acetate (?), Niacinamide (NIACYNA/WIT.B3), Lacid Acid (KWAS MLEKOWY), Saccharum Officinarum Extract / Sugar Cane Extract (TRZCINA CUKROWA - NAWILŻA), Hydroxyethylcellulose (ZAGĘSTNIK), Chlorhexidine digluconate (ŚRODEK ODKAŻAJĄCY), Camelia Sinensis Leaf Extract (EKSTRAKT Z Z ZIELONEJ HERBATY), Benzyl Alcohol (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Linalool (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Punica Granatum Fruit Extract (EKSTRAKT Z GRANATU), Isopropyl Alcohol (ALKOHOL/ROZPUSZCZALNIK/KONSERWANT), 2-oleamido-1,3-octadecaneidol (EMULGUJE/KONDYCJONUJE), Pyrus malus extract / apple fruit extract (EKSTRAKT Z JABŁKA), Pyridoxine HCI (WITAMINA B6/PIRYDOKSYNA), Cetyl esters (WOSK SYNTETYCZNY - EMOLIENT), Citric acid (KWAS CYTRYNOWY), Citrus medica limonum peel ectract / lemon peel extract (EKSTRAKT Z CYTRYNY), Hexyl cinnamal (SUBSTANCJA ZAPACHOWA), Amyl Cinnamal (SUBSTANCJA ZAPACHOWA)

Galeria: 

Komentarze

Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak... moje policzki, gdy się zawstydzę ;-) A że jestem wstydliwą osobą, mam na moich licach opakowanie kosmetyków cały czas!Haha! Nie rozstaje się z nimi ;-) Pozdrawiam Cię, Piękna Czarnowłosa! ;-)

„Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak moje pazurki i oczywiście landrynki, które podjadam nałogowo ;) " Pozdrawiam i buziaki :)

Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające
Jest różowe jak... róże dziko rosnące na łące,
W środku: jabłko, cytryna, granat, trawa cukrowa
- One sprawią, że Twe włosy odżyją, będziesz jak nowa!
Poczuj, jak Fibra-Cyclane wnika we włókno włosa,
Jak stają się bujne, gęste, błyszczą w słońcu z ukosa.
Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające
Jest różowe jak... kwiaty szarłatu kwitnące,
Więc spróbuj, bo odżywia włosy aż po same końce!

„Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak mój milutki ręcznik z którym moje włosy przyjaźnią się każdorazowo jak je myje kosmetykami Garnier"

„Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak słodkie maliny, oświecone wschodzącym słońcem, zrywane prosto z krzaków obok mojego domu na wsi"

Opakowanie Garnier Fructis Gęste i Zachwycające jest różowe jak mój czarno-różowy Tangle Teezer Compact, którego darzę miłością wieczną i bezgraniczną i bez którego nie wyobrażam sobie dbania o włosy ;)

Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak mój nastrój, gdy po raz bilionowy słyszę od ukochanego, jaka jestem mądra, cudowna i jedyna na świecie (ba! w całym kosmosie i w każdym z 7 żyć naszego kota!)... i jak tu nie wierzyć tak szczerym i gorącym zapewnieniom? ;)

Opakowanie Garnier Gęste i Zachwycające jest różowe jak wymarzona podróż statkiem do rajskiego zakątka na świecie. Bowiem doskonale chwyta ono za ster pielęgnacji moich włosów i prowadzi je ku pożądanego celu: posiadania mocnych, gęstych i lśniących włosów. Wspaniała przygoda z Garnier Gęste i Zachwycające dostarcza moc pozytywnych wrażeń. Jak wspomniana podróż, sprzyja odprężeniu i relaksowi. I żadnej kobiecie nie pozwoli płynąć na falach nijakości i przeciętności, ponieważ dzięki posiadaniu pięknych włosów, czuje się ona w pełni atrakcyjnie i kobieco. ;)

Dodaj komentarz

ACM (1) Alterra (2) Ampułka (6) Anwen (2) Artego (10) Artykuł sponsorowany (1) Ava (2) B&V (1) Babuszka Agafii (7) Baikal Herbals (1) Barwa (3) Batiste (2) Bayer (1) beautycycle (1) Be Beauty (1) bez spłukiwania (1) Biały Jeleń (3) Bielenda (2) BIO (1) Bioetika (4) Biolaven (2) Bioselect (1) Biosilk (2) Biotter (1) Biovax (7) Carin (1) Cece (1) Cera Plus Solution (2) Cien (1) Deba Biovital (1) Dermika (1) Dr Beta (2) Ecolab (3) Elfa Pharm (1) Equilibra (6) Eveline (2) Farmona (4) Fitokosmetik (5) Fitomed (4) Floresan (1) Floslek (1) Gal (3) Garnier (1) Gliss Kur (1) GO Cranberry (1) Green Pharmacy (3) Green Style (1) henna (22) Herbapol (1) Isana (1) Joanna (1) Kallos (4) Kemon (1) Khadi (13) Koloryzacja (28) Kulpol (2) La Luxe (1) La Roche-Posay (6) LashVolution (2) Lass Naturals (4) Leśny Zielarz (1) Lidl (1) Loreal (2) Love2mix Organic (4) Lęk przed krwią (3) makijaż (1) Marion (7) Maska do włosów (45) Mgiełka (3) Mila (4) Montibello (7) Mythos (2) Naked Hair Challenge (1) Nami (3) Natura Siberica (3) Natur Vital (2) Nivea (4) NOVA (1) Nutrilite (1) Nymphes (1) Odżywka do włosów (39) Olej (19) Olivaloe (2) Olivellenic Organics (1) Olive Way (1) Olivia Garden (2) Organic Shop (1) Organicum (1) Organique (1) Orientana (5) Paul Mitchell (6) Peeling skalpu (3) Pielęgnacja twarzy (48) Pilomax (1) Planeta Organica (8) Polin (1) Produkt niesilikonowy (53) Produkt silikonowy (47) Professional Line (1) Półprodukt (14) Płukanka (4) rzęsy (1) Satinique (1) Seboradin (2) Selective Professional (1) Serum (1) Serum do włosów (15) Sesa (2) Smooth (1) Suchy szampon (4) Suplement diety (16) Sylveco (10) Szampon delikatny (21) Szampon oczyszczający (10) szczotka (3) TianDe (5) Trądzik (15) Urodziny (3) Urtekram (1) Vichy (1) Wcierka (19) WS Academy (1) Włosy Plus Solution (1) Yves Rocher (2) Ziaja (6) Zioła (2)