Zestaw na idealne włosy; szampon, maska, odżywka i krem BB na końce Mango Sessio Chantal

Często spotykam się z opinią, że tylko drogie kosmetyki mogą być dobre i skuteczne. Ja natomiast wiem, że zdarza się, że te drogie marki mają gorsze składy od tanich, a na wysoką cenę składa się nie jakość, a kampanie reklamowe itd. Nie ma oczywiście reguły. Bo sama lubię np. makrowe produkty do makijażu jak np. Bobbi Brown, Estee Lauder, Lancome. Dla mnie są to najlepsze kosmetyki i wydając 100 zł za tusz czy eyeliner wiem za co płacę!

Jednak przy kosmetykach do włosów często jest tak, że tanie produkty za kilkanaście złotych mają super składy, często bardziej naturalne, bogate w oleje i ekstrakty roślinne, a za tym wszystkim idzie oczywiście pozytywne działanie na włosy. :)

Dziś jednak chciałam Wam powiedzieć kilka słów o moim największym odkryciu i pozytywnym zaskoczeniu kosmetycznym tego roku – serii kosmetyków Sessio Mango Chantal, na którą składa się odżywka, szampon, maska i krem BB bez spłukiwania.

Opinia Kokoszki:

Zarówno szampon dobrze się sprawdza z maskami/odżywkami z innych firm jak i maska ma fajne działanie z innym szamponem niż Sessio Mango Chantal. Jednak najlepszy efekt, efekt WOW jest przy zastosowaniu wszystkich czterech produktów z serii.
Balsam odżywczy Mango nakładam na zmoczone włosy przed myciem na 2-3 minuty. Spłukuję  i myję włosy dwukrotnie szamponem Mango. Następnie aplikuję maskę na około 5-10 minut, spłukuję. (Na zasadzie metody OMO – odżywka – mycie – odżywka). Odciskam włosy z nadmiaru wody, rozczesuję, nakładam krem BB Mango w niewielkiej ilości, odmierzam dwie pompeczki. Suszę włosy jak zwykle.

Włosy po użyciu odżywczego zestawu Sessio Mango są po prostu idealne. Sypkie, gładkie, pełne życia, nawilżone, błyszczące, proste jak po użyciu prostownicy, lekko dociążone, ale w żaden sposób nie obciążone.
Stan moich końcówek ostatnio nieco się pogorszył, mam trochę rozdwojeń (czekam na wizytę u fryzjera za dwa tygodnie). Po użyciu tych kosmetyków włosy wyglądają tak idealnie, łuska jest tak domknięta, że nawet nie widać zniszczeń! Szok i jeszcze raz szok! Zwłaszcza, że to są kosmetyki, które kosztują od 14 zł (krem na końce jest najtańszy), szampon i odżywka około 15 zł i maska mniej więcej 24 zł. Za przysłowiowe parę złoty mamy idealny zestaw na idealnie wyglądające włosy.

Najlepszą robotę robi moim zdaniem szampon o którym zrobiłam nawet oddzielny wpis, tam znajdziecie też analizę jego składu: Odżywczy szampon Sessio Vege Cocktail Mango – mój HIT 2019 wśród szamponów

No i oczywiście maska, której skład macie rozpisany w tym artykule, standardowo na dole wpisu. Maska ma wyjątkową konsystencję, taką bardzo lekką, jakby lekko piankową, ale kremową. Mogłabym ją porównać z takimi napowietrzonymi, lekkimi jogurtami. Wicie o co mi chodzi? :)

Maska jak zresztą każdy kosmetyk z serii Sessio Mango zawiera oczywiście tytułowe mango, które jest naturalnym emolientem, filtrem UV, zmiękcza, nawilża i odżywia włosy. :) Oraz ekstrakt z pietruszki, który działa wzmacniająco na włosy, ma działanie przeciwzapalne i tonizujące. Dzięki pietruszce włosy są miękkie, odżywione i lśniące.

Maska  ma także dużo emolientów; ester pochodzący z masła shea, olej z awokado i olej z nasion macadamia, a także glicerynę, która jest humektantem i zachowuję wilgoć we włosie.
Często włosy idealnie wyglądają po użyciu kosmetyków z zawartością silikonów… A w tych produktach nie ma nawet grama silikonów. Da się? Da się. :) Ja oczywiście silikonów nie unikam i uważam, że w umiarze są OK., ale fajnie, że można ładnie odżywić włosy bez takich wspomagaczy.
Wszystkie kosmetyki Sessio Mango mają intensywny, przyjemny zapach mango. Utrzymuje się on na włosach do kolejnego mycia.


Jeżeli interesuje Was skład kremu na końce BB Mango i odżywki Mango to odsyłam do tych linków:
Balsam odżywczy Mango Sessio Chantal - analiza składu
Multifunkcyjny krem BB włosów Mango Sessio Chantal - analiza składu

Dla wytrwałych, niespodzianka! :) Film na instragamie z moimi włosami w roli głównej po zastosowaniu kosmetyków Mango Sessio - KLIK!

Opis producenta:

EMOLIETNOWA MASKA ODŻYWCZA
Bogato składnikowa maska do włosów osłabionych, łamliwych, szorstkich i wysokoporowatych.
Zawiera odżywczy wyciąg z mango oraz wzmacniający ekstrakt z natki pietruszki.
Dodatkowo olej z awokado o regeneruje strukturę włosów dodając im sprężystości i blasku.
Olej makadamia ogranicza utratę wody z włosa zabezpiecza przed uszkodzeniami chemicznymi i mechanicznymi włosa.

Skład: 

Aqua

Aqua - woda.

Cetearyl Alcohol

Cetearyl Alcohol - emolient, wygładzacz i zmiękczacz.

Shea Butter Ethyl Esters

- ester pochodzący z masła shea. Unikalny skład kwasów tłuszczowych masła shea gwarantuje korzystny profil rozpuszczania i krystalizacji tego składnika. Z powodu obecności estrów kwasu stearynowego, jego temperatura topnienia wynosi prawie 18 st. C, umożliwiając tworzenie kremów i lotionów w niższych temperaturach. Substancja ta jest lekka, bardzo smarowana często stoswana do produckcji różnych kremów czy balsamów. Ma lżejszą konsystencje niż inne emolienty. Takie właściwości Shea jak niska lepkość, wysoka i dobra rozpuszczalność, stanowią dobrą bazę do produkcji środków do demakijażu oraz emulsji do oczyszczania twarzy. Jest również dobrą bazą do tworzenia zrównoważonych formuł kosmetycznych, w których lekki charakter tego składnika poprawia wygląd produktu.
Samo masło shea zapewnia nawilżenie włosom suchym, przesuszonym i uszkodzonym, poprawia ich kondycję, przywraca naturalny połysk oraz regeneruje. Wchłania się przy okazji w powierzchnię skóry głowy, przyjemnie ją nawilżając nie blokując przy tym porów i cebulek. Szczególnie polecane jest do regeneracji włosów po farbowaniu, ondulacji i suszeniu. Chroni przed warunkami atmosferycznymi.

coco-caprylate/caprate

- emolient kosmetyczny pochodzenia naturalnego (z kokosa). Mieszanina estrów kwasów kaprylowego i kaprynowego z alkoholami z oleju kokosowego. Substancja renatłuszczająca.

Palmitamidopropyltrimonium Chloride

- substancja antystatyczna.

Glyceryl Stearate

Glyceryl Stearate - emolient tłusty, stosowany w stanie czystym może powodować zaskórniki. Tworzy film na skórze/włosach, zapobiegając odparowywaniu wody (pośrednie działanie nawilżające). Zmiękcza, wygładza kondycjonuje.

Persea Gratissima Oil

Persea Gratissima Oil - olej z awokado, mocno nawilża, natłuszcza, wygładza, opóźnia procesy starzenia, ma dużo witamin i mikroelementów. Nadaje włosom połysk, miękkość, zwiększa objętość, sprawdza się w pielęgnacji suchych, zniszczonych włosów.

Macadamia Integrifolia Seed Oil

- olej z nasion Macadamii, regeneruje, spowalnia pocesy starzenia, ma kwas palmitooleinowy, wchodzący w skład ludzkiego naskórka, idealnie się wchłania. Pomocny w pielęgnacji łamliwych i zniszczonych włosów, zapewnia im głębokie odżywianie i wygładzanie. Dzięki temu włosy są lśniące i łatwo się układają.

Mangifera Indica Fruit Extract

- ekstrakt z mango, pełni rolę emolientu (nawilżacza). Oprócz tego ma działanie zmiękczające, regenerujące i ma naturalny filtr UV. Bogaty w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe.

carum petroselinum extract

- wyciąg z pietruszki. Składnik wykorzystywany przede wszystkim w kosmetykach rozjaśniających skórę, likwidujących przebarwienia różnego pochodzenia. Skuteczny w przypadku skóry naczynkowej, trądzikowej (działa przeciwzapalnie) i starzejącej się. Jest silnym antyoksydantem. Rozświetla i zapobiega zmarszczkom, ma również właściwości nawilżające. Działa wzmacniająco na włosy. Dzięki pietruszce włosy są miękkie, odżywione i lśniące

glycerin

glycerin - gliceryna, humektant, utrzymuje wilgoć, nawilża, zapobiega utracie wody w naskórku, ułatwia przenikanie innych substancji w głąb skóry.

Phenoxyethanol

Phenoxyethanol - konserwant, uważany za delikanty.

Caprylyl Glycol

Caprylyl Glycol - substancja zmiękczająca, odżywiająca i utrzymująca wilgoć we włosach i skórze.

parfum

parfum - zapach.

Citric Acid

Citric Acid - kwas cytrynowy, naturalny konserwant, regulator pH.

Potassium Sorbate

Potassium Sorbate - sól potasowa kwasu sorbowego, konserwant, uniemożliwia mikroorganizmom przetrwanie w kosmetyku.

Sodium Benzoate

Sodium Benzoate - benzoesan sodu, konserwant.Sodium benzoate - benzoesan sodu, delikatny konserwant, dopuszczony przez organizacje certyfikujące do stosowania w kosmetykach naturalnych. Benzoesan sodu jest stosowany w kwaśnym pH (2-5.5) i jest odporny na działanie promieni UV. Jest bezpiecznym konserwantem, nie drażni skóry ani błon śluzowych.

Ascorbyl Palmitate

Ascorbyl Palmitate - pochodna witaminy C, przeciwutleniacz.

Galeria: 

Komentarze

Cześć! Kochana, mam pytanie. Czy poleciłabyś coś na łysienie androgenowe u kobiety? Wypadają mi babyhair i włosy w ogromnych ilościach :( Stosuje loxon i spironol :(

Dodaj komentarz

ACM (3) Alterra (2) Ampułka (6) Annabelle Minerals (1) Anwen (7) Aptekarz (1) Aromaesti (1) Artego (10) Artykuł sponsorowany (10) Ava (2) B&V (1) Babuszka Agafii (8) Baikal Herbals (1) Banfi (1) Barwa (3) Batiste (2) Bayer (1) beautycycle (1) Beauty Farm (1) Be Beauty (1) bez spłukiwania (4) Biały Jeleń (3) Bielenda (2) BIO (1) Bioetika (4) Biolaven (2) Bioselect (1) Biosilk (2) Biotter (1) Biovax (10) Cafe Mimi (1) Carin (1) Cece (1) Cera Plus Solution (2) Chantal (9) Cien (1) Deba Biovital (1) Dermika (1) Dr Beta (2) Ecolab (7) Elfa Pharm (1) Elia (1) Equilibra (6) Eveline (2) Farmona (8) fitness (8) Fitokosmetik (11) Fitomed (4) Floraldix (1) Floresan (1) Floslek (1) Fox (1) Fratti (1) Gal (3) Garnier (1) Gliss Kur (1) GO Cranberry (1) Green Pharmacy (3) Green Style (1) henna (22) Herbapol (1) Isana (1) Joanna (2) Kallos (4) Karelia Organica (3) Kemon (2) KFD Nutrition (1) Khadi (13) Koloryzacja (28) krem do włosów (3) Kulpol (2) La Luxe (1) La Roche-Posay (6) LashVolution (2) Lass Naturals (4) Leśny Zielarz (1) Lidl (1) Loreal (2) Love2mix Organic (4) Lęk przed krwią (3) makijaż (2) Marion (9) Marrakesh (1) Maska do włosów (68) Mgiełka (8) Mila (7) Montibello (11) Mysterium (1) Mythos (2) Naked Hair Challenge (1) Nami (3) Natura Estonica (1) Natura Siberica (4) Natura Vita (2) Natur Vital (2) Nivea (6) NOVA (1) Nutrilite (1) Nymphes (1) ochrona UV (3) Odżywka do włosów (53) Olej (29) Olivaloe (2) Olivellenic Organics (2) Olive Way (1) Olivia Garden (4) Organic Shop (1) Organicum (1) Organique (1) Orientana (6) Paul Mitchell (6) Peeling skalpu (12) Pharmaid (1) Pielęgnacja twarzy (52) Pilomax (3) Planeta Organica (11) Polin (1) Produkt niesilikonowy (69) Produkt silikonowy (65) Professional Line (1) Półprodukt (15) Płukanka (4) rzęsy (1) Salus (1) Satinique (1) Seboradin (3) Selective Professional (1) Serum do włosów (21) Sesa (2) Smooth (1) strzyżenie (13) Suchy szampon (6) Suplement diety (20) Sylveco (10) Szampon delikatny (36) Szampon oczyszczający (17) szczotka (6) TianDe (5) Trądzik (15) Urodziny (3) Urtekram (1) Vichy (1) Vis Plantis (2) Vitapil (1) wakacje (15) Wcierka (22) WS Academy (1) Włosy Plus Solution (1) Yves Rocher (2) Ziaja (6) Zioła (2)