Mała zmiana na lato – niebieska grzywka z In Flashy Colours Montibello

O chęci małej innowacji na moich włosach pisałam już w kwietniu po ujrzeniu pięknej niebieskiej grzywki na Artego Prestige Night. :) Kolor grzywy tej dziewczyny został uzyskany między innymi za pomocą rozjaśniacza NO AM Artego i niebieskiej farby (tonera) Artego It`s Color, ale ja postanowiłam użyć nieco innego produktu. Sięgnęłam po In Flashy Montibello. Jest to forma żelu koloryzującego, który nakłada się bez utleniacza na rozjaśnione ówcześnie włosy.


Niebieska grzywka będąca moją inspiracją na Artego Prestige Night

Najpierw rozjaśniłyśmy pasemka na grzywce. Odrost ładnie się rozjaśnił na jasny kolor, a pozostała  część grzywki na której jest henna na zielono. :) Bałam się, że wyjdzie mi jakiś chamski turkusowy lub zielony kolor po spłukaniu In Flashy, ale wyszły fajne refleksy od jasnego niebieskiego na hennowanych pasmach po intensywny szafir na naturalnym odroście. :)


Zobacz też: Dlaczego po spłukaniu henny na włosach zostaje zielony odcień? Jak uniknąć zielonych włosów po hennie?

Efekt bardzo mi się podoba! I cieszę się z mojej „nowej” grzywki. Dziękuję mojej koleżance z pracy Wiesi, że doradziła mi zakup In Flashy! :-* Ona sama robi sobie fiolet w grzywce z tej serii, który wygląda bombowo! Kolor ponoć wolno się wypłukuje, mniej więcej co dwa tygodnie warto powtórzyć koloryzację. Żel nie pokryje nierozjaśnionych włosów, więc bez obaw można byle jak machnąć grzywę w domu :)






In Flashy kosztuje ok. 49 zł za 150 ml opakowanie, które przy tak niewielkim zużyciu jak na grzywkę starczy na bardzo długo. Dostępne kolory to: fioletowy, różowy, zielony, żółty, pomarańczowy, czerwony, niebieski i clear do mieszania z pozostałymi w celu osiągnięcia pastelowych ocieni. :)

P.S Dziękuję przede wszystkim mojej fryzjerce Basi z salonu Vizja w Kielcach za zrobienie grzywy i zużycie tony ręczników do wytracia podłogi i mojego czoła z niebieskiego pigmentu. ;)



In Flashy Blue Montibello

Opis producenta:

In flashy colours to pierwszy autorski wymiar koloryzacji, która nabiera kształtów w rękach fryzjera! Nowa semi-permanentna koloryzacja pozwala na uzyskanie niezwykłych efektów. Wszystko dzięki sugestywnej i porywającej palecie 7 kolorów o żywej tonacji: róże z niebieskawymi tonacjami, blondy wpadające w limonkę, błękity w kolorze nocy, które stają się w rękach stylisty kreatywną i jedyną w swoim rodzaju autorską deklaracją. In flashy colours to pożegnanie z monotonią, wejście w nowy wymiar koloru, który dochodzi do swej maksymalnej ekspresji, by zaoferować każdemu i w każdym momencie pożądany efekt.

Kolor, Kreatywność i Jakość

FLASH LIGHTIn flshy colours zrodziła się z potrzeby kolorystów ekspresji własnej kreatywności. Nowa koloryzacja jest bardzo trwała, łatwa w aplikacji, daje wyjątkowe efekty. W rękach odważnego profesjonalisty pozwala na śmiałe, nietuzinkowe, wydobywające osobowość i charakter stylizacje kolorystyczne.

Technologia w służbie emocji

FLASH DOWN copia

In flashy colours to nie tylko paleta unikalnych kolorów ale również nowoczesna i trwała koloryzacja w oparciu o technologię CRYSTAL GEL. Efektem jest połączenie polisacharydów naturalnego pochodzenia z barwnikami bezpośrednimi o wysokiej czystości. Dzięki temu połączeniu mieszanka koloryzująca przenika głęboko w strukturę włosa, docierając do wnętrza jego włókien, gdzie pozostaje utrwalona przez keratynę. Rezultatem jest rozświetlony, intensywny, porywający i wytrzymały kolor.

Kosmetyczna pielęgnacja

In flashy colours nie zawiera amoniaku, nadtlenków ani barwników oksydacyjnych, dzięki czemu nie rozjaśnia włosów ani nie zmienia struktury ich włókien, ekstremalnie dbając o nie i nadając im dodatkowy blask.

Skład: 

Aqua

Aqua - woda.

Hydroxypropyl Starch Phosphate

- (skrobia, wodoro fosforan, eter 2-hydroksypropylow) - emulgator, reguluje lepokość kosmetyku, stabilizuje emulsję. Ma właściwości zmniejszające tłustość produktu.

peg-40 hydrogenated castor oil

peg-40 hydrogenated castor oil - emolient, składnik odżywczy i zagęszczający, to pochodna glikolu polietylenowego i oleju rycynowego o właściwościach nawilżających. Umożliwia powstanie emulsji, umożliwia połączenie się fazy wodnej z olejową w kosmetyku. Ma działanie odtłuszczające.

Benzyl Salicylate

Benzyl Salicylate - filtr przeciwsłoneczny, konserwant i substancja zapachowa w jednym.

Butylene Glycol

Butylene Glycol - składnik odpowiedzialny za utrzymanie wilgoci, pełni również rolę rozpuszczalnika.

Citronellol

Citronellol - składnik kompozycji zapachowych. Imituje zapach róży i geranium. Potencjalny alergen.

Disodium EDTA

Disodium EDTA - stablizator kosmetyku, ma właściwości chelatujące, czyli zmiękcza twardość wody, oczyszcza włosy z osadu minerałów, które są w kranówce i przyczyniają się do matowienia i szorstkości włosów.

DMDM Hydantoin

DMDM Hydantoin - mocny konserwant, uniemożliwia przetrwanie mikroorganizmom w kosmetyku.

HC Blue No. 15

- niebieski pigment koloryzujący.

Hexyl Cinnamal

Hexyl Cinnamal - składnik kompozycji zapachowej, imituje zapach jaśminu. Potencjalny alergen.

Lactic Acid

Lactic Acid - kwas mlekowy, aminokwas, nawilża i reguluje proces złuszczania się naskórka, uelastycznia skórę, zwęża pory. Przyśpiesza wzrost włosów. Stabilizuje pH kosmetyku i zapobiega wysychaniu go. Jeden z naturalnych składników skóry i włosów. Pomaga utrzymać odpowiedni poziom nawilżenia, pobudza skórę do regeneracji i wzmacnia jej barierę ochronną.

Limonene

Limonene - limonen, składnik kompozycji zapachowej, imituje zapach skórki cytrynowej, potencjalny alergen.

Linalool

Linalool - linalol, składnik kompozycji zapachowych, imituje zapach konwalii, potencjalny alergen.

magnesium chloride

magnesium chloride - substancja uzupełniająca pochodzenia mineralnego - regulator lepkości.

magnesium nitrate

magnesium nitrate - konserwująca substancja pochodzenia mineralnego.

Methylchloroisothiazolinone

Methylchloroisothiazolinone - konserwant.

Methylisothiazolinone

Methylisothiazolinone - konserwant.

parfum

parfum - zapach.

Triethanolamine

Triethanolamine - reguluje pH w kosmetyku.

Galeria: 

Komentarze

Dodaj komentarz

ACM (3) Alterra (2) Ampułka (6) Anwen (6) Aptekarz (1) Aromaesti (1) Artego (9) Artykuł sponsorowany (1) Ava (2) B&V (1) Babuszka Agafii (7) Baikal Herbals (1) Barwa (3) Batiste (2) Bayer (1) beautycycle (1) Beauty Farm (1) Be Beauty (1) bez spłukiwania (2) Biały Jeleń (3) Bielenda (2) BIO (1) Bioetika (4) Biolaven (2) Bioselect (1) Biosilk (2) Biotter (1) Biovax (9) Carin (1) Cece (1) Cera Plus Solution (2) Cien (1) Deba Biovital (1) Dermika (1) Dr Beta (2) Ecolab (5) Elfa Pharm (1) Elia (1) Equilibra (6) Eveline (2) Farmona (4) Fitokosmetik (7) Fitomed (4) Floresan (1) Floslek (1) Fox (1) Gal (3) Garnier (1) Gliss Kur (1) GO Cranberry (1) Green Pharmacy (3) Green Style (1) henna (22) Herbapol (1) Isana (1) Joanna (1) Kallos (4) Kemon (1) Khadi (13) Koloryzacja (28) krem do włosów (1) Kulpol (2) La Luxe (1) La Roche-Posay (6) LashVolution (2) Lass Naturals (4) Leśny Zielarz (1) Lidl (1) Loreal (2) Love2mix Organic (4) Lęk przed krwią (3) makijaż (1) Marion (9) Maska do włosów (55) Mgiełka (4) Mila (6) Montibello (9) Mysterium (1) Mythos (2) Naked Hair Challenge (1) Nami (3) Natura Estonica (1) Natura Siberica (3) Natura Vita (1) Natur Vital (2) Nivea (5) NOVA (1) Nutrilite (1) Nymphes (1) Odżywka do włosów (44) Olej (29) Olivaloe (2) Olivellenic Organics (2) Olive Way (1) Olivia Garden (2) Organic Shop (1) Organicum (1) Organique (1) Orientana (6) Paul Mitchell (6) Peeling skalpu (7) Pharmaid (1) Pielęgnacja twarzy (51) Pilomax (2) Planeta Organica (10) Polin (1) Produkt niesilikonowy (56) Produkt silikonowy (57) Professional Line (1) Półprodukt (14) Płukanka (4) rzęsy (1) Satinique (1) Seboradin (2) Selective Professional (1) Serum do włosów (20) Sesa (2) Smooth (1) strzyżenie (13) Suchy szampon (4) Suplement diety (18) Sylveco (10) Szampon delikatny (26) Szampon oczyszczający (12) szczotka (4) TianDe (5) Trądzik (15) Urodziny (3) Urtekram (1) Vichy (1) Vitapil (1) wakacje (12) Wcierka (21) WS Academy (1) Włosy Plus Solution (1) Yves Rocher (2) Ziaja (6) Zioła (2)